Min Side er for deg – og tilgjengelig døgnet rundt

Er du medlem, giver eller driver aktivitetsvenn i Nasjonalforeningen for folkehelsen kan du logge deg inn på Min Side for å se opplysninger registrert om deg og evt avtaler du har med oss.

Har du ikke fått brukernavn og passord fra før av, registrerer du deg enkelt ved å legge inn ditt mobilnummer nederst til høyre på denne siden.

*Dersom du sitter i en arbeidsgruppe for Aktivitetsvenn, logger du deg inn på Min Side med det brukernavnet og passordet du har fått utdelt for å administrere aktivitetsvenner i din kommune.

På Min Side kan du blant annet:

• Endre din adresse

• Forandre ditt medlemskap eller givertjeneste, som å bli medlem eller fast giver

• Se gaver som er innrapportert til Skatteetaten og din betalingshistorikk

• Legge inn fødsels- og personnummer hvis du ønsker skattefradrag for dine gaver

• Tillitsvalgte kan legge inn og se medlemmer i eget lag, kjøre ut medlemslister, adresseetiketter og sende e-post til medlemmene

• Se detaljer om aktivitetsvennene, registrere nye frivillige eller kontakte de frivillige via e-post eller sms.

Bli Min side-bruker
Logg inn
Ny på Min Side? Registrer deg her!

Legg inn ditt mobilnummer og vi sender deg brukernavn og passord. Finner vi ikke ditt telefonnummer kommer du til en side for innmelding. Har du ikke mobil eller har andre spørsmål, kan du ta kontakt på telefon 23 12 00 00 eller post@nasjonalforeningen.no.